Oseba, ki je na dolo?eni ?lanici UL odgovorna za izvajanje ?tudentske ankete (ime in kontakt osebe sta bila za vse ?lanice na UL posredovana s strani prodekana za ?tudijske zadeve na ?lanici), skrbi za naslednje vidike celotnega projekta:
-
notranjo komunikacijo in koordinacijo (vodstvo, strokovne slu?be, habilitacijska komisija, zaposleni, ?tudentski svet, ?tudenti),
-
zunanjo komunikacijo in koordinacijo (izvajalec anketiranja, izvajalec sistema visoko?olske informatike, UL) .
Seveda se lahko naloge znotraj ?lanice nadalje porazdelijo med ve? oseb, vendar bomo izvajalci anketiranja na?eloma kontaktirali z odgovorno osebo na ?lanici.
V tem okviru so posebej pomembne naslednje za?etne aktivnosti (z zvezdico so ozna?ene najbolj nujne zadeve):
-
*zagotavljanje, da slu?ba za ?tudijske zadeve (referat) v sistem visoko?olske informatike (VIS) o predmetih oziroma izvajalcih (?ifrant X1) vnese podatke pravilno in pravo?asno - PODROBNOSTI>>;
-
posebej so kriti?ni vidiki glede za?etka anketiranja, ki se jih uredi z izvajalcem visoko?olske informatike (npr. VIS);
-
-
*ekspliciten dogovor o datumu za?etka anketiranja, ?e ne velja privzet datum vklopa ankete (15.12 za prvi in 15.5 za drugi semester); morebitni druga?en datum mora biti prilagojen ?tevilu semestrov (dva, tri, ?tirje semestri) in usklajen z zahtevo, da je ob anketiranju poteklo vsaj 70% predmeta; morebitne druga?ne datume ?lanica dogovori s sistemom VIS (Talpas);
-
urejanje morebitnih nujnih posebnosti za predmete (izvensistemski datumi anketira);
-
*datumu vklopa mo?nosti prijavljanja na izpite, ki ga ?lanica dogovori s sistemom VIS (Talpas). Ker je izpolnjevanje ankete predpogoj za prijavo na izpit, mo?no priporo?amo, da pred datumom aktiviranja ankete (15.12. oziroma 15.5.) ne omogo?ate prijav na izpite, sicer se ?tudenti ne bodo anketirali (?e se bodo prijavili pred tem datumom);
-
vidiki vpra?alnikov (uredi se v komunikaciji z izvajalcem anektiranja):
-
-
potrditev vpra?alnikov in posredovanje kontaktne osebe na ?lanici v primeru, da imajo ?tudenti te?ave z anketo (v ta namen bo ?lanica izrecno kontaktirana s strani izvajalca anketiranja);
-
odlo?itev, ali se ponudi tudi opcija v angle??ini;
-
organizacija promocije (gradiva, dogodki, ?tudentski svet ipd.), vabila (dopisi, obvestila ipd.) v anketo,
Kasneje oziroma v teku procesa odgovorna oseba skrbi tudi za naslednje pomembne vidike:
-
definiranje nivojev analiz in morebitna izdelava odgovarjajo?ega ?ifranta X4 (glej razdelek 5.3.1. v Izvedbenihpriporo?ilih)
-
opredelitev podrobne vsebine analiz
-
interni nadzor nad procesi (vklop anket, izklop anket, kvartalno preverjanje rezultatov, pravo?asen prevzem in diseminacija rezultatov);
-
*prevzem vseh analiz in podatkov preko dokumentnega sistema UL (glej razdelek 4, v izvedbenih priporo?ilih);
-
*diseminacija agregiranih analiz vsem notranjim uporabnikom (skrbnik prakse, vodstvo, kadrovska slu?ba, habilitacijska komisija, ?tudentski svet);
-
*arhiviranje podatkov.
Opcijsko lahko odgovorna oseba znotraj ?lanice ureja tudi naslednje:
-
spreminjanje in prilagajanje vpra?alnikov (npr. dodajanje vpra?anj za potrebe NAKVIS);
-
v primeru programov, ki nimajo izpitnih rokov, spodbudi skrbnike programov, da vsak semester razpi?ejo vsaj izpit za en predmet (na tej osnovi se bodo evalvirali vsi predmeti);
-
definiranje dodatnih statisti?nih analiz;
-
spro?i postopek za ve?kratno izvajanje in diseminacijo analiz (in ne ?ele oktobra za oba semestra);
-
dogovarja aktivnosti za dostop do vmesnika za generiranje analiz;
-
analiza stopenj sodelovanja in ukrepov za izbolj?anje;
-
morebitna izklju?itev mo?nosti, da ?tudent enkrat na semester lahko za 12 ur odlo?i izpolnjevanje anket (in se kljub temu lahko prijavi na izpite);
-
izdelava dodatnega gumba, kamor lahko ?tudenti kadarkoli podajo anonimno pripombo ali komentar.
Pri?akuje se, da je odgovorna oseba seznanjena z naslednjimi gradivi: